Dažniausiai Užduodami Klausimai:

Perku įmonės vardu, ar galiu gauti išankstinę sąskaitą?

  • Taip, jeigu reikalinga išankstinė sąskaita, galite pirmiausia pateikti užsakymą ir komentare nurodyti pageidavimą. Po kiek laiko atsiųsime Jums išankstinę sąskaitą.

Kokiame mieste galėčiau rasti jūsų parduotuvę ir apžiūrėti dominančią prekę?

  • Mes prekiaujame tik internetu ir prekes siunčiame iš Mažeikių. Dalį prekių mūsų tiekėjai pristato iš savo sandėlių, todėl ne visas prekes galime pasiūlyti apžiūrėti ir nusipirkti iš rankų. Visoms mūsų parduodamoms prekėms taikoma mažiausiai 24 mėn. garantija ir 14 dienų pinigų grąžinimo garantija, todėl pirkdami mūsų elektroninėje parduotuvėje visada gausite geriausią aptarnavimą.

Ar galėčiau gauti prekę skubiai, šiandien arba rytoj?

  • Taip, jeigu prekę turime savo sandėlyje, galime išsiųsti paskubintu būdu (vakare ar savaitgaliais). Galime išsiųsti jūsų norimą prekę per autobusų siuntas arba kurjeriu. Šio siuntimo kaina šiek tiek brangesnė nei pristatymas paštu. Paprastai kaina gali svyruoti nuo 3 iki 5 Eur. Susisiekite su mumis ir aptarsime greičiausią Jums tinkantį variantą.

Ar galiu atsiskaityti grynaisiais pinigais? Kokie atsiskaitymo būdai jūsų parduotuvėje?

  • Taip, galite atsiskaityti grynaisiais kurjeriui. Susisiekite su mumis per kontaktų formą arba telefonu, norėdami užsakyti atsiskaitant grynaisiais. Pristatymas į namus atsiskaitant grynaisiais papildomai kainuoja 2,5 Eur prie standartinės pristatymo kainos (3,49 Eur).

Ar galiu atšaukti savo užsakymą, jei jau pervedžiau pinigus?

  • Taip, jeigu mes dar neišsiuntėme siuntinio galite atšaukti savo užsakymą. Norėdami atšaukti užsakymą, susisiekite su mumis kaip įmanoma greičiau per nurodytus kontaktus.

Kokias garantijas teikiate?

  • Visoms elektronikos prekėms taikoma mažiausiai 24 mėn. garantija, jei nenurodyta kitaip. Dėl garantinio aptarnavimo plačiau skaitykite skyrelį Siuntimas ir grąžinimas

Ar galima pirkti išsimokėtinai?

  • Deja, visi užsakymai turi būti apmokėti iš anksto bankiniu pavedimu arba grynais kurjeriui. Paskolos, lizingo ar kredito paslaugos neteikiame.

Užsakymas apmokėtas, kodėl negavau patvirtinimo laiško?

  • Visi užsakymai tvirtinami rankiniu būdu, todėl sistemoje užsakymo būsena pasikeičia ne iš karto. Jeigu apmokate savaitgalį ar švenčių dienomis, užsakymo statusą pakeičiame per kiek ilgesnį laiko tarpą, kartais artimiausią darbo dieną.