Prekių pristatymas ir garantija

Prekių pristatymas ir terminai

Per kiek laiko gausiu prekę?

Kiekvienos prekės pristatymo laikas yra nurodytas jos aprašyme. Prekių, kurias turime sandėlyje, pristatymo laikas yra 1-4 darbo dienos. Prekės iš tiekėjų pristatomos per šiek tiek ilgesnį laiką, kuris nurodomas aprašyme.

Mes suprantame, kad Jums svarbiausias kriterijus yra laikas, todėl stengiamės, kad Jūsų užsakymas atkeliautų pačiu greičiausiu būdu. Jei po užsakymo turėsite klausimų, rašykite mums el. paštu arba tiesiogiai per skyrelį KONTAKTAI.

Kaip pristatomos prekės?

Jūsų užsakytas prekes siunčiame per Lietuvos paštą arba kurjeriu. Visos siuntos yra registruotos ir apdraustos, todėl jūsų užsakymo pristatymas garantuojamas 100%.  Paštas apie Jūsų siuntinį informuos imesdamas pranešimą į pašto dėžutę arba atsiusdamas SMS žinutę. Su šiuo pranešimu ir asmens dokumentu galėsite atsiimti siuntinį savo artimiausiame pašte.

Jeigu pasirinkote pristatyma su kurjeriu, siuntinį gausite tiesiai į rankas prie savo namų ar darbovietės durų.

Kiek kainuoja pristatymas?

Pristatymas paštu visoje Lietuvoje tik 1,49 EUR.

Pristatymas LPexpress kurjeriu 3EUR.

Kartas nuo karto skelbiame akciją nemokamam pristatymui, todėl rekomenduojame užsiprenumeruoti mūsų naujienlaiškį, kad nepraleistumėte.

Ar galiu gauti prekę ne per paštą?

Taip. Jeigu Jums prekės reikia labai greitai, galime ją išsiųsti per autobusų siuntas (ir savaitgalį), bet prieš tai reikia su mumis susisiekti.

Pristatymo kaina siunčiant per autobusų siuntas: 3-5Eur. Kaina priklauso nuo siuntos svorio ir gabenimo atstumo.

Kaip sekti savo užsakymą?

Po apmokėjimo jūsų užsakymo būsena pasikeičia į "Ruošiama". Kai užsakymas išsiunčiamas, būsena pasikeičia į "Išsiųsta".

Norėdami sekti savo užsakymo eigą, prisijunkite prie LIM parduotuvės klientų sistemos.

Garantija ir prekių grąžinimai

Kiekviena prekė LIM.lt parduotuvėje turi ne mažiau kaip 12 mėn. garantiją. Garantijos galiojimo laikotarpiu Jūs turite teisę kreiptis į mus ir grąžinti prekę pataisyti arba pakeisti nauja, jei patenkintos visos garantinio aptarnavimo sąlygos. Grąžinama prekė turi būti originalioje pakuotėje ir su visais buvusiais priedais, todėl neišmeskite prekės pakuotės ir joje esančių priedų. Grąžinimo išlaidos padengiamos iš pirkėjo lėšų. Dėl garantinio aptarnavimo kreipkitės mūsų kontaktais.